O projektu
Na konci září v roce 2018 se poprvé v Praze sešla významná společnost špičkových trombonistů. Za doprovodu dalších žesťových nástrojů hlasitě roztroubila do světa, že tady to bude každé dva roky po celý víkend žít hudbou. Žilo a jako hrdí partneři jsme byli u toho.
S Českou trombonovou asociací jsme spjati od jejího založení. Pro chystaný první ročník Prague Bone Festu jsme vytvořili logo i kompletní vizuální styl a nadcházející událost prezentovali na novém webu.
Jako inspirace pro tvorbu loga posloužila notová osnova, která mu propůjčila i svou variabilitu. Ladí ve vertikálním i horizontálním směru i přesto, že si ve svém minimalu na nic nehraje.
Služby
Mobilní aplikace
Grafický design
Webdesign
Tým
Adam | PROJECT MANAGEMENT |
Matouš | BACK-END |
Matouš | FRONT-END |
Káťa | GRAFIKA |
Návrh vstupenek, plakátů, propagačních bannerů byl také v naší režii. Prozatím posledním produktem, kterým jsme mohli projekt PBF podpořit, byla festivalová brožura. Šedesátistránková dvojjazyčná publikace obsahuje nezbytný harmonogram festivalu a krátký profil všech zúčastněných interpretů.
Webové stránky festivalu udávají takt celému vizuálnímu orchestru. Působí jistě a sehraně se všemi tištěnými materiály. Umí předat základní informace potřebné k orientaci v široké škále koncertních sálů i mezi jednotlivými hudebníky. Navíc si během prohlížení programu můžete zakoupit lístek na konkrétní vystoupení nebo rezervovat ubytování, se kterým jste, neovlivněni festivalovým kouzlem, zkrátka nepočítali.