Kampaň pro Accolade Funds rozsvítila nudný segment.

Reklamní kampaň

Accolade Funds – nová zastřešující značka pro investiční nabídky skupiny Accolade – vstoupila na trh s kampaní, která si dala za cíl zvýšit povědomí o výhodách investování do průmyslových nemovitostí. Hlavními argumenty byly stabilita, dlouhodobý růst investic a chytrá diverzifikace investičního portfolia.

Kampaň pro Accolade Funds rozsvítila nudný segment.
Klient
Accolade Funds
Odvětví
Realitní investice
Doba trvání
3 měsíce
Website accoladefunds.eu

Úvod a výzva

Výzvou bylo představit značku tak, aby zaujala nejen velké investory, ale i širší publikum kvalifikovaných investorů v Česku a na Slovensku. Klíčovým cílem bylo vysvětlit dlouhodobou expertízu Accolade a jejich hlavní prodejní argumenty – stabilita, diverzifikace a dlouhodobý růst investic.

Úvod a výzva

Řešení a proces

Ve spolupráci s talentovaným fotografem Tomášem Vranou jsme připravili kreativní koncept založený na slovní hříčce „FUNDovaný investor“, která hravě a chytře vysvětluje, proč je Accolade tím pravým partnerem pro investování. Součástí kampaně bylo také spuštění nového webu accoladefunds.eu, který je dostupný v češtině, slovenštině i angličtině a otevírá tak fond mezinárodnímu publiku.

Řešení a proces
Řešení a proces
Řešení a proces

Výsledek a přínos

Accolade Funds udělaly první výrazný krok směrem k budování dlouhodobého povědomí o značce mezi širší skupinou kvalifikovaných investorů. Kampaň pomohla představit filozofii a nabídku fondu atraktivní formou, která zaujala nejen tradiční investory, ale i mladší publikum hledající dlouhodobou hodnotu. Zároveň nastavila vizuální a komunikační styl pro další rozvoj značky Accolade Funds na domácím i mezinárodním trhu.

Výsledek a přínos
Výsledek a přínos

Další projekty, které by
vás mohly zajímat